Kızlar eşim ikinci cocuk istiyor. Yaşı ilerlediği için acele ediyor. Ama bebeğim henüz 10 aylık yaşını gectikten sonra olsun istiyor evim küçük diye bahane ediyordum büyük eve geçelim ondan sonra diyordum şimdi daha geniş bir ev aldık yıl başından sonra tasinacagiz inşallah ben kendimi toparlamak evime yerlesmek istiyorum ki ondan önce bebeğim çok küçük ilgiye ihtiyacı var ve çok yaramaz bir bebek hiç durmuyor ben nasıl bakarım bana şart koşuyor eşim. Çocuk haberini vermeden yeni eve taşımıyoruz diyor akşam akşam sinirlerim bozuldu. Bu şartla kosulla olacak iş mi. Nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım bana fikir verin çok sabit fikirli bir insan uzlaşma yok bende istemiyorum benden uzak dur dedim ama nereye kadar