A1s2a3m4 o zaman sağlık ocağındaki ebe ile görüşün çünkü artık kan şekeri düşmüyor ya da sarılık riski yok uyandırıp neden uyku düzenini bozalım ? Ben 3 ay kontrolümde doktoruma en son 12 de uyurken besliyorum sabah ne zaman uyanırsa o zaman tekrar besliyorum kendi uyanmadan uyandırmıyorum dediğimde iyi yapıyorsun dedi yinede ben sizi etkilemiyim ama ben 40 ından sonra hiç uyandırmadım o acıkınca beni uyandırdı.