A1s2a3m4 benim oğlum 2 ay 25 günlük. 7. Gününde sarılık yüzünden fototerapi aldığımız ve oğlum emmeye cok zor alıştığı için doktor bana sürekli 2-3 saati geçirmeden besleyin, emzirin demişti. Ancak 1 aydan sonra 4-5 saati bulabılır gece uykusunda beslenmesi dedi. Şuan ise kendi uyanmadıkca emzirmek için uyandırmıyorum onu zaten acıktığı an uyanıyor :) günde bir kez gece 5-6 saat uyur sadece. Vicdan yapmanıza hiç gerek yok, kaldı ki yoruluyoruz yorgun düşüyoruz uyanamamıs olmak cok da normal :)