Kızlar 3 aylık korunma iğnesi kullanıp emziren var mi geçen sene kızımı kucağıma aldım korunmadim 4.5 aylık hamile kaldığımı öğrendim şimdi oğlumu aldım kucağıma artk düşünmüyorum 42 günlük oldu bebeğim dün 3 aylık iğne yaptım hemşire killanma yapabilir duzensizlik.olabilir dedi adetlerinde falan dedi kullanıp kıllanmasi olan oldu mu bide koldan yaptık iğneyi kolum ağrıyor şişti bugün bu da normal demişti zaten