aysecik_c Arkadaşlar 8,5 aylık erkek bebeğim var hala diş çıkarmadı alttan iki tane diş belirtisi var ama hala gözükmedi biz gibi geç çıkaran var mi
Ebrudefne- aysecik_c benim kzimda tam 8 aylıkken çıkardı sizinkide. Çıkar yakında sorun yapmayın arkadaşımın oğlu 1 yaşında çıkardı ..
Sym96 9 ay 12 günlük erkek bebeğim daha 3,4 gündür yeni dişi patladı😅 normal şeyler sabırlı olmak gerekir ne kadar geç çıkarsa o kadar iyimş diye duydum 👍🏻
aysecik_c Rayihaaa diş partisi yapanları saçma bulurdum 🤣 o kadar çok bekledim ki nerdeyse bende yapcam 😂😂😂
premsesDefne 1yal 13günlügüz hala dişimiz yok doktorumuz 18aya kadar normal hatta 2yaşa kadar çıkarmayanlar oluyor dedi.. Bende 1buçuk yaşımda çıkarmışım ırsi olabiliyormuş
Semanuryvz 1yasa kadar normal arkadasların dediği gibi gec veya erkem cıkması sağlıklı veya saglıksız demek degil. Veya gec cıkan dişin dha iyi olması vs yanlış taöamem genetik ve cevresel 🥰