tubist benimki de öyleydi kriz saatleri vardı 6 7 aydan sonra geçti geçer merak etmeyin çingene salıncağı yapın mesela hergünkü o rutinden şaşacak birşey yapın mesela o saatlerde beraber çiçek sulayın şarkı dinleyin yada bebeğinizin hoşuna gidecek birşey yapın parka götürün balkona çıkarın bu rutin bozulursa belli bir süre sonra o saatlerde kriz geçirmeyi kesiyorlar