Sennha Mommy1 6. Aydan 9. Aya kadar avent ve nuk yatsı ağızlı olanı kullandık sonradan wee baby pipetli ve avent pipetliye geçtik 🌺
Sevilayy_1 Mommy1 aventin pipetlinin aparatının çıkarınca su o şekildede geliyo ama ay olarak bebeğiniz kaç aylık 9 ayından sonra pipetliyi düşünün derim hatta biberonla verin suyunu ben hepsini aldım bi tek avent pipetliyle su içiyo yoksa hep bardakla su içmek istiyodu
Mommy1 Ebrutoprk evet nette chicco ’yu uygun buldum hemde yumuşak ağızlı ilk kullanımda pipeti mi daha iyi olur onu bilemedim
Oozzee Hep Avent pipetliyi kullandık oğlumda. Bi sürü şey denedik bi tek bununla içti suyu. 17 aylık, hala bunu kullanıyoruz.