CanselCoban merhaba, burda sünnet hakkında konuşulanları okudukça bebişlere çok üzülüyorum. Karton bardaklar, gazlı bezler, acılar, ağlamalar vs.. Herkese yazıyorum, size de deneyimimi yazayım. Oğlum o kadar kolay atlattı ki 🙏🏼 Sünnet doktorunuza sorun siz de, onaylarsa, içinize sinerse uygularsınız. Biz ayıptır söylemesi izmirin en iyi çocuk cerrahına yaptırdık oğlumun sünnetini. Ben de çok korkuyordum çünkü. Ne olan olsun dedim ve oraya götürdüm. 15 dk sürdü toplam. Lokal anestezi ile. Tedavisi için, her bez değişiminde, pipisinin denk geldiği yere bolca pişik kremi sür dedi. Bezi bol olmasın sık dedi. Bir de Altermed Panthenol diye bir krem verdi. Yine her bez değişiminde pipinin üzerine mayonez gibi bunu booolca sık dedi. 2 tüp bitirine kadar kullan dedi. O krem o kadar harika birşeymiş ki.. çocuğum 1 kere bile ağlamadı. Hiçbir sıkıntısı olmadı. 5 gün içinde yarası tamamen geçti. Dikişlerin hepsinin düşmesi 15 günü buldu ama hiç rahatsızlık vermedi. Danışın doktorunuza dilerseniz. Umarım siz de benim gibi kolay atlatırsınız 🙏🏼