Kızlar 15 günlük bebeğim var topuktan kan almışlardı bugün ebe arayıp değerinin birini yüksek çıktığını kistik fibrozis denen bir şeymiş fakat endişelenmeyin bazı bebeklerde ilk testte yüksek çıkıp sonra duzelebiliyor dedi. Tabiki alnimiza yazildiysa yaşayacağız ama lohusalık döneminde insan hassas oluyor e anne olarak endişeleniyorum başına gelen varmı acaba lütfen yardım edin