Merhabalar bebeğim 5 ay 2 günlük sütüm yetmediği için ve artık işe başlayacağım için mamaya alıştırmaya çalılıyorum hipp,sma,bebelac gold,humana denedik hepsini reddetti doktorumuz kaşık mamaları ve ek gıdaya yavaş yavaş başlayın dedi ama kaşık maması da yemiyor ağzına kaşıkla sokuyorum dışarı atıp ağlıyor Kaşık mamaları daha tatlı diye biberonla da yaptım aç uyudu ama yine yemedi ne yapacağımızı şaşırdık çok üzgünüm😞