damlac Arkadaşlar bebeğim 1 aylık, dün hepatit b aşısının ikinci dozunu olduk. Bugün biraz huzursuz canı acıyor galiba. Bugün uyurken hep kucakta uyudu ama uyurken hep içli içli ağlar gibi sesler çıkarıyor, iç çekiyor. Normal mi acaba ya.
Fatmanuraliatilla Aşıdan dolayı canım benim oğlum da iki aylık bugün ağladı baya o yüzden içini çekiyor uyurken normal yani
damlac Fatmanuraliatilla ay sorma dünden beri böyle çocuk. Bir de ilk ay aşısı etkisiz diyorlar; ateş falan yapmadı evet ama bacağı ağrıyor herhalde. Çok huzursuzdu bugün
Fatmanuraliatilla damlac İki aylık aşısı daha çok ağrı yapıyor ben iki gündür ne çekiyorum mama ve emiyor ama iki gündür ne mama nede emiyor