Çok uzun zamandır bende yaşıyorum meme reddi şuan 2,5 aylığız okadar çok yıprattım ki kendimi hatta bigün sinir krizi geçirdim çünkü sırf emsin diye doğduğundan beri yapmadığım şey kalmadı yara oldu ozmn bile yapışıp kalıyodu şimdi ise almıyo ee naptım bende sağdım vermeye başladım yetmediği yerde mama veriyorum şimdi dünden beri memeyi verdim tutmaya başladı şaka gibi bide üstüne düştükçe almıyo inatlaşıyo bebeler🤦🏻♀️