Candyy Merhaba anneler benim bebegim 35 günlük oldu ve gazı çok var hep ayaklarını karnına çekiyor gazını çok çıkartamıyor rezene çayı versem olur mu ? Bide nasıl ve ne kadar verebilirim
Balbademim3 Candyy ben içtim rezeneyi sütümden geçsin diye aynı zamanda kimyon içtim suya katıp yada yemeklerine de katabilirsin rahatlatıyor bebeği ama tam anlamı ile geçmiyo o dönem gaz sancıları en çok sabsımlex damla kullandığımız zaman ohbe demiştik
Edanaz Candyy normalde doktorlar tavsiye etmiyo ama ben kendimde ictim bebegimede verdim canim 1 maksimum 2 cay kaşığı vermstim günde 2 kere falan ozellikle gece yatarken
Damlarden Candyy siz için rezeneyi . Direkt bebeğe ağır gelir bence . Biz de o dönemde çok gazlıydık linex bakso kurtardı bizi gazdan çok kısa sürede bitti gaz sancıları
elizinannesi-19 Candyy ben verdim. 2 çay kaşığı. Çok faydasını gördüm hem rahatlattı hemde gazını çıkarttı
Candyy Damlarden bende içiyorum ama fayda etmiyor metsil damla kullanıyoruz banamısın demiyor sürekli aglıyor
annelikkutsaldir Zinco damla öneririm çok gazı vardı 1 haftada alıştı gaz atmaya ve o gün bu gündür çok rahatladım şimdi 2 aylık kestim çünkü artık gazını rahatça çıkartıyor. Günde 3 kez 4 damla