seyda06 Doktorlar çocuğun 20 haftaya kadar böyle bir alışkanlık geliştirmeyeceğini yani bağımlılık olmayacağını, yeni doğan döneminde bol bol ten temasında bulunulması gerektiğini söylüyorlar. Hatta son randevumuzda doktor demişti, eskiler kucağa alıştırmayın der hep ama yanlış bilgi, yok öyle bir şey diye 😊