Noyan52 Sütüm azaldı ve bebeğimin çoklu gıda alerjisi olduğundan doktor aptamil mama yazdı bu alerjili bebeklere özel iki gündür veriyorum ve iki gündür çocuğum inanılmaz huysuz çatlicak gibi ağlıyo varmı böyle olan yardımcı olsun
Bilgeninanasi Noyan52 aptamilin hangi mamasi prosyneo mu? Eger oysa cok gaz yapiyor biz de kullaniyoruz ordan biliyorum
selenay_ Noyan52 pregomin as mi ? Biz 8 aydır kullanıyoruz hiç öyle bir sorun olmadı mümkün değil yani başka sebepten ağlıyodur
2205 Noyan52 benimde bebeğim alerjik biz neocate kullanıyoruz. Aptamil in alerji maması var mi bilmiyorum. Birde eğer emiyorsa sende alerjisi olan şeyleri yememelisin
espalp Noyan52 canım öyle bi tepkiyle karşılaşmadık ama ben içiremedim pek oğluma. Bazı mamalar bazı bebeklere yaramıyor. Bence doktorunuz başka mama denetmeli. İyi geleni bulabilirsiniz. Alerji mamaalrı üç grup zaten
Noyan52 Mamadan mı kaynaklandık anlamadım bebeğim iki aylık ilk defa mamayı içtiğinden beri böyle oldu
kirpikuclari selenay_ bizde aynısını kullanıyoruz mamadan kaynaklı değildir yüksek ihtimalle çünkü bu mamalar özel mama hipoalerjenik
Noyan52 selenay_ evet sizin kullandığınız mama verdikten sonra huysuzlanıyo sütümde yok mecbur yemek zorunda şaşırdım valla
Sevilay61 Noyan52 biz 10 aydır kullanıyoruz o mamayı öyle bir şey olmadı mamadan değil başka bi derdi vardır.Doyduguna emin misiniz açlıktan ağlıyor olabilir. Bir de tadı kötü oldugu icin az iciyor olabilir mi?