Kubra2423 Hayirli aksamlar anneler bebegim 25 günlük ve doğduğu günden beli ışıkları acik bırakıyoruz 40 çıkana kadar oyle olmasi gerekmiş sizlerde bebeginiz ışığı acik birakiyormusunuz 40 çıkana kadar ve neden ışığı acik bırakıyoruz ?
kerem_imm Kubra2423 ilk 2 gün açık bıraktık sarılık olmasın diye öyle demişlerdi çevreden. Sonra 3.gün doktora sordum öyle bir şey yok kapatın ışıkları dedi kapattık.
Song Doktor bize gece ve gunduz kawranmlarıns alışması ıcın gunduz cok aydınlık gece ise karanlık bir ortam oluşturın belkı cok hafif bir kırmızı ışık Olsun dedi,biz de gece lambssı gıbı bırsey kullanıyoruz
Muhammedd23 Song aslında yanlış düşünce. Karanlık ta daha rahat ve uzun uyurlar. Gece gündüz kavramını başka şekilde kavrayabiliyorlar
TalentedMom Kubra2423 ışığı açık bırakmanın gerçekten çok faydası var biz hiç sarılık olmadık ben abajur açmıştım
deletedmom247 Kubra2423 Yani oğlum 40 çıkana kadar karanlıkta uyuyamadı nedense. Bende açık bırakıyordumm sonra sonra düzeldii. Işık ve ses istiyordu sürekli birde.
yigidonunanasii Hiççç açık bırakmadım iyikide bırakmadım ilk 40 gün gece uyumaz gündüz uyuyordu ışık kapalı olunca akşam karanlığında uyuyup sabah aydınlığına uyanmayı öğrendi ve hala öyle maşallah🤩🤩
elifsila Biz hiç açık bırakmadık geceleri ve gündüzleri de ama sarılık oldu kızım. Çol aşırı yükseldi değerleri 1 gece hastanede yattık. 40 dakikada bir besliyordum. Hem mama hemde sütümü veriyordum. Dikkat edin sarılık için.. ayrıca gece gündüz kavramını bilmesi için karanlıkla aydınlıl yapmanız sizin için kolaylık olur ..
Mirsim Kubra2423 bulunduğum odayı değilde ara antrenin ışığını açık birakiyrm loş ışık oluyor,ben halen öyle yaparm uyandığımda rahat emzirebilmek için yapiyrm ben
asafoglum Kubra2423 1 aylıkken kapattım gece gündüzü öğrensin diye ondan önce 1 hafta uyuturken gözlerini tülbentle kapadım yavaş yavaş alıştırdım öyle sonra ışığı kapattım.Şuan 39 günlük gece gündüz kavramını baya öğrendi.Başta denedim ama korkuyor ağlıyordu ışık kapalı olunca sonra aştık bu durumu
demirboy Kubra2423 eve getirdik o gün açık kaldı o gün ne ben ne bebeğim kaliteli uyuyamadık. Annem ışık açık kalsın demişti. Ablama söyledim ışığı kapat gece gündüz ayrımı olsun dedi. Kapatınca daha iyi oldu. Baştan beri gece lambası da kullanmıyorum
zezeeyyy Kubra2423 sarı ışıklı abajur yanıyordu geceleri sadece hiç ışık açmadık gece gündüz kavramını anlaması için
Baloglum93 Hiç açık bırakmadım tam tersi o uyku moduna geçince hemen ışığı kapatıyorum karanlıkta daha güzel uyuyor
03saliha06 Kubra2423 canım sarılık durumundan dolayı ışık açık dursun diyorlar ama beyaz ışıktan ziyade mavi renkli bir gece lambası olursa faydasını görürsünüz
Ates_mami Kubra2423 gece gündüz kavramı İçin hiç açık bırakmadım. Akşam olduğunda uyumamış olsa Bile hafif ışıkta oturduk. Gelişimleri açısından da zifiri karanlıkta uyumaları gerekiyor