Kızlar oğlum 2 yaşa 2 ay var, baya kelimesi var herşeyin adını söylüyor telaffuzu düzgün ama basit cümle kurmaya başladı, anne gel, anne koş diye bunları nasıl anlatsam anne anne anne koş diye söylüyor. Bu kekemelik mi oluyor canım çok sıkıldı çevremde yok o yüzden bilgim de yok 😢