zeynepzeze Merhaba, biz sürekli mız mız. Uyumuyor, yemek yemiyor, dişi çıktığı için sanırım.. Birde atak mı bilmiyorum. Yere mümkün değil yatmıyor. Kucakta da sıkılıyor. Sizin de böyle mi 😒
Mamaqueen zeynepzeze bir dis cikti rahatladi bakalim digerinde ne gibi sorunlar bizi bekliyor :) gunde 2 ogun anca yedirebiliyorum oda yarim yamalak. Gece 1500 kere kalkmaya devam :) sabah erkenden uyanmayada devam :) emeklemiyor hala. Tutunup ayaga bazen kalkabiliyor. Surekli ilgi istiyor. Surekli mizmizlaniyor. Yeni oyunlar istiyor devamli :) surekli konusuyor soyleniyor hic susmuyor. Anne baba dede mama diyor :) kizamik asisini yaptirdiniz mi siz
momyshark1 zeynepzeze 8bucuk ayligiz ataktayiz suan gunu gununu tutmuyo ama genel olarak ek gidayla basimiz dertte 1 ogunu bile dogru duzgun yediremiyorum iki gozu meme
zeynepzeze Mamaqueen 2 dişi çıktı. Biz aşılarımızı hastanede yaptırıyoruz. Doktorumuz ayarlıyor. Ebe aradı aşısı var diye, doktorumuz yaptırmayın 1 yaşında yapılacak. Zaten dışarı çıkmıyor nerden bulaşacak şimdi dedi. O yüzden yaptırmadım
Mamaqueen momyshark1 ayni bizde oyle yemekten nefret ediyor agzini kitleyip acmiyor. Acsa bile iki kasikla hemen doyuyor cok uzuluyorum yemedigi icin. Burda yaziyolar 3 ana ogun 3 ara ogun yediriyoruz diye ben 1 ogunu bile tam yediremiyorum
momyshark1 Mamaqueen evet yiyen bebeklere okadar özenir oldumki ama yapacak birseyde yok cok yiprattim kendimi her ogun teklif ediyorum yerse yiyo yemezse yok illaki ogrenecek yemek yemeyi diyip takmamaya çalışıyorum
Obenimmelegim Benimkide keşke kucakta durmasa dolansa diyorum emeklemiyor hep mızmız dışarı çıkmak istiyor eskisi gibi oyuncaklarla oynamıyo hep dışarda olmak istiyor ilgi istiyor iştahı yk
NhLpRn Gece uykuları perişan durumda ortlama 15 kez uyanıyorum üç diş çıktı son iki haftada sürekli mızmız sürekli ağlak ve hırçın saçımı çekmeye ısırmaya parmağını gözüme sokmaya yüzüme şap şap vurmaya başladı melek gibi oğlum bu ay çaki oldu😂😂
Mamaqueen momyshark1 takmamaj gerekki aslinda ama insanin ici gidiyor keske yeseler. Anne sutu karsilamiyor cunku alcaklari vitamin vs hepsini. Artik yemeleride gerekiyor gelisemicek diye endiseleniyorum
nur_eayni_h momyshark1 aynı benim bebeğim de öyle kaşığı da reddediyor almıyor doğru düzgün . Ama sürekli de meme hem beni yoruyor hem ona uzun süreli tokluk vermiyor 🤦🏻♀️ Kendimi çok çaresiz hissediyorum🤦🏻♀️
nur_eayni_h zeynepzeze kesinlikle.. ek olarak ciddi bir anne kucağı isteği var ve ek gıda doğru düzgün veremiyorum o zaman da hep meme istiyor ne yapacağım bilmiyorum . 😔🙄
Mamaqueen nur_eayni_h canim selamm. Hatirladin mi beni? Yemiyormu seninkide hala bir ara disi cikti yemeye basladi demistin sanki
momyshark1 nur_eayni_h aynı durumdayiz🤦🏼♀️ saat vasi emmekten gogusler dogru duzgun dolmuyo da zaten dediginiz gibi kasigada pek gonullu degul zorlayinca da asla almiyi bende biraktim artık olan bana oluyo cunku dusun uzun bas agrisindan duramaz oldum baktim yapacak birşey yok illaki ogrenecek biraktim bende kafaya takmayi
nur_eayni_h Mamaqueen selam canımm,, tabii hatırladım bir ara düzeldi geri bozuldu geri düzelir gibi oldu ama bunda da kaşığı reddediyor günde kaşıkla 4-5 kaşık yoğurt verebiliyorum çorba filan yok kahvaltıda biraz yiyor onu da parmağımla verdiğim için😞 tamamen red yok ama ciddi isteksizlik var ama diş çıkarıyor görebildiğim 3 diş beyazlaşmaya başlamış ve damaklar şiş. Annemler de diyor ki fazla diş çıkaracak diyor o yüzden böyle yapıyor galiba🤦🏻♀️