Mumtehine ben de başlayalı 2 ay oldu ilk kullandığım ayda gayet güzel regl olmuştum ama bu ay hala olmadım 5 gün gecikti her sabah leke gelmiş oluyor ama devamı gelmiyor sizce ilaç yüzünden mi yoksa hamile falan kalmış olabilir miyim çünkü 3 kez ilacı saatinde içmeyi unuttum birinde hatta taa yatarken aklıma geldi 😥