Firdevsbeyzam canım ateş denmesi için 37.5 ve üzeri olması lazım koltuk altından bakıldığında. Üstüne çıkarsa ilaç ver, ben zorunlu olmakdıkca ilaç vermekten yana değilim çünkü bağışıklık kazanıyor bir süre sonra bünye, ilacın etken maddesinin olduğu hiç bir ilaç da fayda etmemeye başlıyor. Eğer 38 in üzerine çıkarsa paranox s fitil verebilirsin. Geçmiş olsun. Fitil ya da ilaçların arasında en az 4 saat olmasına dikkat et 🌸