sevgice güzel anlatmissin canım sağol ben bunların hepsini yapıyorum bazen bakıyorum hiç ağlamadan uyuyor bazen o kadar hırçın oluyor ki hiçbirşeyi kabul etmiyor sadece ayağıma alınca susuyor 4.aya kadar herşey güzeldi hergün banyo yapar şimdi uyku zamanı die konuşur yerine bırakır çıkardım hatta çoğu kişi imreniyordu ya ne güzel benimki asla uyumaz diye ama bu 4.aydan sonra herşey kabuz gibi çöktü uyku direnmesi,huysuzluk,mennuniyetsizlik falan.ben mesela akşamları misafirliğe gitmem gitsem de uyku saatine yakın eve gelirim ama 2 hafta sonra uzun bir yolculuk yapacaz memlekete korkmuyor değilim düzeni bozulacak hem gittiğimiz yerde yerini yadirgar hemde arabada uyku düzeni bozulur die mecbur olmasam gitmicem ama inşallah bozulmaz çünkü sadece akşamları rahat ediyorum gündüzlerimiz tam bir kabuz gibi geçiyor.