Sevde2511 Şuan bebelac gold kullanıyorum ama yemiyoruz ek gıda da alıyoruz ek gıda yiyor ama mama yemiyor tat almaya başladı tadını beğenmiyor sanırım hanımefendi ve gerçekten tadına bakıyorum çok kötü ya tadı güzel mama var mi 🤦♀️
Oykuu_bebekk Sevde2511 biz SMA kullanıyoruz 1 aylıktan itibaren çokta memnunuz tadında çok güzel kilo alımı vs de iyi bizde hiç bir yan etkisi olmadı
Oykuu_bebekk Sevde2511 tadı çok güzel mama kokmuyor ama biberonda beklerse yarm saat fazlası vb o zaman kokusu oluyor