Meryemela72 Hapşırıyor ve burnu akıyor, hastaneler hasta dolu burda ne yapabilirim 😭 ateşi yok çok şükür geçer mi hemen
mervegny Meryemela72 canım hemen üşüttü diye düşünme dış dünyaya adapte sırasında bu tarz belirtiler normal demişlerdi bana da ateşini sık sık bak yükselmediği sürecede gitme doktora sıcak tut sık sık üstünü değiş terlemesin bol bol emzir herşeyin ilacı o koynundan ayırma ona iyi gelecek olan sensin
Meryemela72 Seydameva normal doğum, dün başını yıkadık ondan olabilir bende üşüttüm bndende kapmış olabilir
Alinadefne Maske tak cnm kucagına aldıgında ateşi yoksa normal bnmkıde oyle oldu serum fızyo kullan sıcak tut şapkasını çıkarma bnyo yaptırdıgında. Sıcak olsun yerı ve hemen gıydır.
Basakasaff Meryemela72 Meryemela72 hapşırması normal benimde ilk öyleydi korktmuştum burun tüyleri oluşuyor endişelenme
Zeyzey2019_ Meryemela72 hırıltı da normal. Kızımın aylar sürmüştü o hırıltı neredeyse 8 aylıkken geçmeye başladı.
Zeyzey2019_ Meryemela72 yenidoğan döneminde hapşırma çok rastlanan normal bir durumdur. Siz serum fizyolojik ile gün içinde burnunu muhakkak temizleyin ve çok kalın giydirmeyin ki terlemesin. Bebekler genellikle terlerse hasta oluyorlar. Gün içinde muhakkak ateşini ölçün. Üşütmüş olursa büyük ihtimalle ateş yapar.
mrvcr Meryemela72 hapşırması çok normal üşüttü demek değil o, doktor sindirim sisteminin çalıştığına işaret eder demişti. kontrol için gün vermediler mi? gittiğinizde sorarsınız içiniz rahat eder.
melek45 Meryemela72 sık sık emzir ki emziriyorsundur zaten ama biraz daha sıklaştır ayrıca topuklarına limon sür üşütmüşse bile hemen iyileşir geçmiş olsun şimdiden ..
ezgip Bizim doktorumuz bebekler kolay kolay üsutmez demisti.tozdan hapsiriyolar. rahat olun cok kalin giydirmeye gerek yok bu sicakta
aybukemom Meryemela72 yenidoğanlar hapşırır nor al birdurum , burnunu da aspiratörle temizle bizde de olmuştu