9 martta sezeryanla doğum yaptım 45 güne yakın kanamam sürdü onuda hic bitmicek sanmıştım:). Hic kontrole gidemedm korona yuzunden 9 haziranda adet gördüm korunmak icin 3 aylık iğne vurdurdum sorun şu normalde 5 maksimum 6 gun sürerdi adetim ama simdi cok afedersinz sanki ilk gün gibi geliyo neden böyle oldu igneden mi yoksa baska bisey midir? Cok rahatsız olmaya başladım:(