Esmataha Nurcan1710 zamanla iniyor canım, ben 27 gün önce sezeryan oldum hafif bir göbek kaldı. Korse takıyorum ama uzun süreli takınca dikişlerimi acıtıyor hala.
Selinsu Nurcan1710 1 hafta sonra korse tak yüksek bel toparlayici kulot giy devamli. 4 bucuk ay oldu 52 kiloyum karnim dumduz korseyi 1 ay taktim
imgesi Nurcan1710 kuzum hemen korse tak sakin vakit kaybetme benm cok az kaldi korse takmazsan sonra cok pisman olursun benm doktorumda demisti tak die ihmal etme sakin
Dygg Daha çok yeni canım rahim toplanmaya başladıkça göbekte yavaş yavaş azalıcak 1 hafta sonra korseye başlanabilir deniyor ama ben takamadım o kadar erken dikişleri acıdı 1 ay sonra anca takmaya başlayabildim
Defnemm22 Nurcan1710 bir haftaya iner canım benimde öleydi doktor rahmin hala Yukarda dedi aşağı indikçe göbekte iniyomuş