Nadiye normal değil mi ya bilmiyorum ilk bebek ilk aşı orda ağladı aşıda zaten sonra eve geldik emdi uyudu geri uyandı ağladı carpol verdim biçay kaşığı geri uyudu tekrar uyandı bi saAAT BİLE uyumadan ağlar babam yine ağlar emmedi ağlamaktan carpolu bile zorla verdim