Iyi günler arkadaslar bugün 28 gün oldu nornal doğum yapalı 2.doğumum doğum sonrası sol.ayak bileğimde sekme yaşiyorum doğum sonrasi kontrole gittim dr kalcanda olmadigi sürece sknti deil zamanla gecer dedi gecmedi tekrsrdan gittim tomografi cekildi temiz cikti kan oihtilasmasi olabilir dedi 1 kutu kan sukandirici igne verdi hergün 1 tane yiyorum bunun disinda yüz bolgemde hissizlik uyusma mevcut nörölijiye yönlendirdi hicbisey cikmadi ayni durumu yasayan varmi aranizda neden kaynaklaniyor olabilir