Merhaba kızlar kızım 5 aylık oldu kilosu da 6kilo malesef alerjik bebek olduğu için. Bugün doktor kontrolü vardı. Doktorumdan çok memnunum bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadık. 5 aylık başlayalım yavaş yavaş dedi ama meyve olarak ek gıda için. Kafam karıştı. Cam rendeyle başka dedi 5 aylık ek gıda veren var mı ayrıca kızım alerji maması geceleri de beni emiyor ama zayıf 😒😒