Merhaba,çok yakın bir arkadaşımın kızı sürekli oarmak ucunda yürüyordu myelin eksıklıgı nedenıyle kasların aşırı gergın olası buna sebep oluyormus.uzun bir fizik tedavı ve alçı uygulandı.fakat bizim bebeğimiz ayak tabanına hiç ama hiç basamıyordu ayak tabanını ittirince ağlıyordu.çoğu bebek bu şekılde yürür,takıbınızı iyi yapın ıcınızı ferah tutun.ayak tabanına basma olayı hiç olmadığı takdirde hekime danışın.bebeklerin çogu bu sekılde yürür oyun yaparlar.