Medis işte onlar öndelermiş çok normal. Benimki 5,5 aylık bende öyleyim Ama yavaş yavaş kırıyorum bunu. bu formun da etkisi var herkes tedirgin olduğu durumu yazıyor sürekli okuyoruz insan kendi çocuğunu inceliyor bu sefer. Takip etmek gerekiyor tabiki ama fazla evhamlı yaklaşıyoruz