Ummebrar Kızım 5 ay 12 günlük 3 seferdir ben bi yere giderken peşimden ağlıyor. Peçeliyim bide nasıl tanıyor bilmiyorum beni görünce kucak açıyor başkasına gitmiyor bu aylarda mı başlıyor sizinkiler de nasıl zorlanmaya başladık🙄🤷🏼♀️
Defnedilan34 Ummebrar evet o aylarda başlıyor ay ilerledikçe daha da zor oluyor benimki 7 aylık yürüteçle mutfağa yanıma gelip bacağıma yapışıp öyle ağlıyor 😂😂
demirboy Ummebrar bende 2 hafta önce kvalideme gittim o zaman yabancılamadı pazar günü yine gittik bu sefer eşimin yiyenleri abisi de vardı yabancıladı onların kucağındayken bize bakıp dudak büzdü ağladı. 5 ay 13 günlük şu an
Ummebrar demirboy evet yabancılamads çok oluyor zaten 4 aylıkken başladı benimkisi eşimin yengesine anneannesini falan yabancılıyor ağlıyordu bi kötü oluyordum ama bebek işte😄
2prensesannesii Ummebrar kizim 8 aylik hâlâ öyle yürüyene kadarda gecmez bu ilk kizimdan biliyorum. Yürüyünce daha bi özgüven geliyor ondan
Nur_emir Ummebrar oğlum evde birisi varken ağlayıp ya bana yada babasına gider ama yalnızken ara ara bay bay ben gidiyorum derim araliklarla konrol icin yanina giderim alıştı artık
Batimoms Ummebrar benim oglum 10 aylik yabanci biri gorunce asiri agliyor. Alisana kadar 2 3 sefer gormesi lazim. Normal yani. Guven duygusu olusuyor sanirim.