h-emininannesi 4 kilonun üzerinde doğan bebeklerde, annede gebelik şekeri olduğunu kabul ediyorlar. bazı doktorlar tedbir amaçlı herşeyine bakıyor. bende gebelik şekeri vardı, oğlum 3.300 doğdu ama diyabet nedeniyle bi sorun olmuş mudur diye kalbine beynine, akciğerlerine her yere baktılar. çok şükür bişey çıkmadı. sizinkine de doktor her ihtimale karşı bakmak istemiştir muhtemelen.