Kızım bi kaç gündür çok tatsız sürekli ıkınma sancı halinde. Gazını alıyorum tuvaletini yapıyo, kabız da değil. Biraz araştırdım iye batması denen bişey olurmuş. Kucağa alınınca malum. Yüzüstü yatırıp elleri ayakları çapraz olacak şekilde birbirine deymesi lazımmış. Yapmaya çalıştım ama ağlayınca bıraktım. Yaşayan var mı veya annesinden veya kayınvalidesinden duyup gören öğrenen…. yardımcı olur musunuz