Sueda2929 Bayanlar bana diolarki bebeginin pipisini ittir geri cek. Nedenini sordgmda bisey demiolar. Bunu yapmam mi gerek ve neden acaba bana aciklarmsnz bebegim 2 aylik doktor boyle bisey demedi
GoGirl Sueda2929 sunnet olduysa yapismamasi icin indirip kremliyorum ama diger turlu neden yapilir bilmiyorum
Henza Sueda2929 doktorlar pek soylemıyor bana da yengem soylemıstı bızde sunnet ettırmedık daha her alt acısında olmasada 2 gunde bır yaprım
Bulutbey Mom0870 bana da bu çocuğun pipisini hiç mi ittirmiyorsun demişti 🤷♀️ Yapışmış biraz farketmemişim
Dunyamsensn2008 Sueda2929 Biz oğlumu sünnet için Dr. A gösterirken tıkandığı için çişini yapamadığını söyledi ve hiç geri ittirmediniz mi dedi şöyle göstererek hayır dedim. Sünnetten sonra da hangi DRM gördüyse ittirio temizlemem gerektiğini söyledi.
Mucizem_0809 Sueda2929 canım sünnet olduysa bebeğin ve tombişse yapışma olmasın diye yapılması gerekiyor ama onun dışında sünnetsiz bebişe gerek yok diye biliyorum
taslan Sueda2929 sünneti kolay olur derler bende yapiyorum ogluma geri itiyorum bide bezlerken pipisini gobegine dogru kaldirip bagliyorum büyük olurmuş 😂😂 digeride sunnettinde derisi kolay ayrilsin diyeymiş…
Kelebek88 Sueda2929 ben ilk defa duyuyorm boyle bisi..sadece kontrole doktra gotrdugumuz de doktr bi sefer yapti o kadar.