Beyzaaa Kızlar bugün dr gittik kontrole 4 ay 7 günlük kızım doktor kafası yumuşak sertletmemiş dedi ve röntgen kan tahlili istedi bizde yaptırdık ama kızım o kadar cok ağladı ki hastanede kendimi cok caresiz hissettim ilk defa gözyaşını gördüm cok kötü oldum bende ağladım hastanede herkes bize baktı değişik gözler cocuğumu dövsem herkes o kadar bakmazdı öyle anlatıyım 19 yaşındayım ve kendi cocuk bide cocuk doğurmuş gibi söylemler duydum ama bebeğümle ilgilenmekten karşılık veremedim neyse bu önemli değil sonuçlar yarın cıkıcak başına gelen varsa bana yardımcı olsun cok korkuyorum kızım gayet sağlıklı düzenli kilo alan bi bebek niye böyle oldu ki ☹️😔
Meryemak Beyzaaa postun üste kalsın diye yazıyorum canım. İnşallah hiç bir sorun yoktur 🤲🏻 Bu arada kimse kimsenin anneliğini sorgulanamaz hiç takılma kuzum
Beyzaaa [bilinmeyen] canım üst kısmını demedi doktor arkasını hatta banada elletti gercekten cok yumuşak kulak hızasının üst kısmı nasıl anlatayım bilemedim