Mihr
Bizim süte ve yumurtaya alerjimiz vardı. Doğduğu zaman ilk 1 ay emmedi. Uzun bir savaş sonrası tutmasını sağladım. Alerji durumu ortaya çıktığı gibide emmeyi bıraktı ne yazık ki. Ne yaptıysam tutmadı. O sıralar baya sağlık sorunu yaşamıştı yavrum. Bu durumda sütümü etkilemiş hatta kesilmesine sebebiyet vermişti. Sağarak vermeyi denediğim zaman ise sütüm kurumuştu
Şans..
Alerji durumu olupta emmeye devam eden bebek sayısıda çok fazla. Sütünüzün tadına baktınız mı hiç ? Belkide tüketmiş olduğunuz şeyler tadını değiştiriyordur ?