Adetime 1 gun var ama neyazikki hic bir belirtim yok normalde adetimden 2 3 gun oncesi kahverengi akintim akmaya baslardi suan sadece goguslerim sis baska hic bir belirtim yok bundan 15 gun once esimle ilsikim yurmtlama gunume denk gelmis ve ayni sabh uyandigimda pembe hafif kan akmisti ama spralle korunuyorum kizlar ya hamilelikten korkuyorum yasayan varmi 4 gun once kan testi verdim negatif cikti bugun adetime 1 gun var evde test yaptim negatif cikti