anneyimben_ Kzlar merhaba 52 gun oldu sezeryan dogum yapali kanamam hala devam ediyor 1 2 gun kahverengi lekelenmem oluyor daha sonra tkrar da regl kanamasi gibi kanamam oluyor. Basina gelen varmi netten baktim hep kotu seyler yaziyor bilgi verirmisinizz.
Deletedmom3 anneyimben_ Kuzum içinde plesanta’dan parca kalmıs olabilir.. 🌺 O yüzden kanaman devam ediyodur..Ama tabiki burdan ne desek boş.. Bi doktora görünmende fayda var balımm 💜
UraSsmom anneyimben_ Benim de ara ara oluyodu. 45.günümde muayeneye gittim ama önceki gün aşırı Bi kanamam olmuştu doğumdan hemen sonrası gibi. Adet olmuşum meğer Bi sıkıntı da yoktu inşallah sende de yoktur ultrasonla bakması lazım tabi doktorunun. Ben de sezaryen oldum bu arada 50 günlüğüz
2lokummannesiii anneyimben_ bu konuda defalarca doktora gittim. O kanamalarda sert bir iki küçük parça da gelmişti benden doktor baktı temiz dedi. Ve 60 gün sürdü. 60 günden sonra da bir hafta temizsem bir hafta kanamam oluyordu. Hormonlarım bozulmuş. Cerazette ile durdurduk kanamayı.
anneyimben_ Deletedmom3 doktoruma sordum muayene etmem gerekiyor dedi. Evden disari cikamiyorum cocuklari birakcak kimsem yok onlarida goturemem bu zamanda napicam nasil gidicem hic bilmiyorum. Tesekkurler bu arada 🥰
anneyimben_ UraSsmom allah bagislasin bebeginizi. Ultrasonla dikislere mi bakiyor canim kanama varken alttan bakmaz dir heralde allttan mi muayene etti canim
anneyimben_ Adaninannesiii dikislerim icin gittim hem kizimi muayene ettirdim hem dikislerime baktirmistim bir sorun yok demisti hersey yolunda dmsti doktorum
anneyimben_ 2lokummannesiii ALTMIS GÜN 🤦♀️ kanamam olmasi tedirgin ediyor evet ama bu sicakta hic cekilmiyor. Ddiginiz sy ilac mi acaba
UraSsmom anneyimben_ Yok alttan etmiyo ultrasondan iç dikişlere bakıyo canım. İlk doğumdan 1 hafta sonra gitmiştim, sonraki 40 kontrolüydü iyileşmeye baktı ve iz kalmaması için daha doğrusu ameliyat izini en aza indirmek için Bi krem yazdı
Blackwoman anneyimben_ Benim bitecek gibi değildi 3 aylık koruma iğnelerinden yaptı doktorum öyle kesildi. Eğer bitmezse aklınızda bulunsun doktorunuza danışın 🥰
Smrenes Bende 40 dolduktan sonra adet kanamasına döndüm 30 günlükken mi ne bitmişti sanırım sonra tekrar kanamam oldu o adetmiş bende sezeryan oldum hemen döndü benimki emzirmeme rağmen..
anneyimben_ Smrenes ilk oglumda kirkim cikti kanamamda bitmisti 1 ay sonra adet aldum emzirdigim halde. Kizimda kanamam bitmek bilmedi 1 2 gun kahverengi akinti lekelenme gibi 1 kere geliyo 1 2 sonra hoopp adetin 1 ve 2 gunu cok gelir ya ayni o sekil geliyoo vallahi anlamadim. Cocuklara bakicak birini bulabikirsem hemen dokttora gidecegim…