Deletedmom292 Var mı yapan? Her gün günlük süt bulmaktansa daha mı pratik olur acaba? Formül mamaların İçeriğindeki vitaminler , probiyotiklerden dolayı daha yararlı olur mu?
Dk2017 Deletedmom292 evet biz yoğurt tadımına formül sütte başladık doktorumuz önce formül düt sonra keçi sütü ve en son inek sütü olarak geçiş yapmamızı söyledi birde yoğurt mayası olarak active probiyotik maya kullanıyoruz
Araseymen Deletedmom292 canım mama zaten içiyor bebekler yoğurt mayalaman daha mantıklı onun içindeki probiyotik mamadan daha yararlı.
GoGirl Deletedmom292 ben donduruyorum 1 bardak seklinde sutleri kisa sure icerisinde cyapiyorcikartipum.bende mamayla besliyorum kotulemek icin degil ama ama boyle besleyici seylerin icine ekstra mama katmaya gerek yok sanki
Dk2017 Mom0870 bir bardak suya( 200ml) 10ölçek 1numaralı devam Sütüne 1tatlı kaşığı ev yoğurt mayası yada activa probiyotik maya o kadar
Deletedmom292 Dk2017 bende normal mayalacağım artık deneye deneye tutar herhalde😂 peki sizinki nasıl oluyor taş gibi diye bir terim var öyle mi cıvık mi? Yani nasıl bir sonuç beklemeliyim?
Dk2017 Deletedmom292 benim cıvık oluyo belkide bn beceremiyorumdur çünkü önceden yoğurdumu evde kendi mayalayan biri değilimdir 🤪 bebekli hayat bana bunuda öğretiyor 💁🏼♀️