Kızlar bebeğim 6 aylık oldu bugün. Aşı için götürdüğümde doktorun yanına da girdim. Pipisi geri itilmiyordu ucu çıkması lazımmış sanırım. 2 hafta önce başka doktora götürmüştüm acil sünnet olması gerekir mi diye gerek Yok çok itmeyelim tariş olmasın demişti. Ama bugünki doktor birden pipisini itti çocuğun başı çıksın diye, çok ağladı bebeğim hafif kanadı ben de ne yapacağımı bilemedim o şaşkınlıkla soramadım da. Şimdi çişini yaparken ağlıyor hafif kanlı da pipisi. Ne yapayım ne süreyim başına gelen var mı