İkizlerimde 4 bucuk aylık süt ürünleri alerjisi cıktı gaita sonucuna göre doktoeum süt ürünleri ve yumurta yemememi söyledi. Neocate mama verdi. Emzirme +mama destekli gittiğimiz için. 1 haftadır süt ürünleri yemiyrum hiç. Ama bu mama iğrenç tövbe yarabbim. Dr içine pekmez yada vanilya şurubu kat dedi. Pekmez katıyorum. Siz nasıl başettiniz bu mama yada başka mama önerisi olan var mı?