Fatmabgoksel Merhaba, oğlumun başında konak oldu. Doktorumuz banyo yaptırmadan önce zeytinyağı sür sıkı bir tarakla tara dedi. 2 haftadır yapıyorum ama hala konaklar kabuk şeklinde 😭 sizler nasıl iyileştirdiniz?
Bal-oglum Fatmabgoksel geçmeyen konagimiz alerjimizin bir sonucu olduğunu öğrendik 2 hafta önce. Sürekli tekrarlıyordu 3 ay tekrarladı her yolu ve şampuanı denemistim🙁 bir ihtimal iyi gözlemleyin diye söylemek istedim. Onun dışında karbonat ve zeytinyağını karıştırıp kafasına sürüyordum 1 saat falan bekletip sampuanlayip 5 dkda öyle tutuyordum sonra tarakla alnından ensesine doğru tariyordum kökten geçiyor böyle.
yigitalpinannesiii Fatmabgoksel duştan yarim saat önce bebeyagi sur tersine doğru sık tarakla tara 3 4 yikamada gecer
Zeynepzey Fatmabgoksel zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp sürün bir saat bekleyin tarayıp yıkayın temizliyor
Sueda2929 Fatmabgoksel canim zeytinyagi sur beklet sonra mustela konak sampuani ile banyo yaptir sonra sık uclu bi tarakla tersine dogru tara
SeeDaa Fatmabgoksel zeytinyağı daha cok konak yapıyo ve kokuyo malum sıcaklar… Bebek yağı sür banyodan yarım saat önce sonra tara.. Banyo yaptırırkende sabunla hafifce ters yöne tara… 2 banyoda gecer..