Aci bebeğiniz daha küçük sürekli emmek ister aslında emmediği zamanda toktur yani bilemedim ki kaşıkla verin mamayı bü komtrol edin bakalım yiyecek mi ? Birde mamanın tadına bakın lütfen bende ilk ay sadece 2kere mama verdim ilkini içti ikincisini içmedi tadın baktım acıydı acımış mama nasıl olduysa sizde bakın tadına mamanın Biberon değil de kaşıkla deneyin dökülse de bi bakın bakalım açsa yer biberonu beğenmemiş de olabilir bnm oğlum dr browns u hiç beğenmedi philips avente koydum ondam cok güzel içti bu yolları bi deneyin bakalım