Merhabalar, 40ı çıkmadan önce çok güzel gece uykusu vardı gece 11de yatıp 2de kalkıp emip sonra 6 gibi kalkardı çok iyiydi ama 40mız çıktığından beri gecemiz kalmadı gündüz aşırı iyi uyuyo ama gece sabah 6ya kadar benimle oynayın diyor. Gece uykusu için ne yapabilirim bana yardım edebilir misiniz? Doktor kolik olablir dedi gaz damlası kullanıyoruz, sürekli emziriyorum meme de uyumayı çok seviyo beşiğine koyunca uyanıyo. Bi çözüm bulabilen varsa yazsın. 1 ay 15 günlük bebek