Slaonr Merhaba anneler bebegım daha bır haftalık sutum az oldugundan mama takvıyesı yapıyorum kakasını yaparken sorun yasıyor ne onerırsınız aptamil kulanıyorum sadece geceleri veriyorum
Baldudak_Emirbeyimiz Slaonr Mamasından dolayı da olabilir. Biz ilk baştan beri Hipp kullanıyoruz şükür hiç kabızlık sorunu yaşamadık.
mihrosum Slaonr aptamil kabızlık yapıyor ve gaz yapıyor ben onermıyorum canım. Bız aptamil prosyneo kullanıyoruz cok sukur sorunumuz yok ama buda biraz pahalı
Fatmanur06 Kalçasına masaj yap bacaklarına hareket yaptır karnına doğru bastır işe yaramazsa çay kaşığının ucunda az bi zeytinyağı içir ama saf zeytinyağı olsun