GSA1319 oğlum 6 aylık ek gıdaya başladık doyumluk değil tadımlık vermem gerekiyor ama emmesine rağmen doymuyor kaşıkla birşeyler yemeğe çok istekli biz yemek yerken bile ağlıyo yemek istiyo 😔 2 öğün veriyordum bir sebze bir muhallebi yada yoğurt, 3 e çıkarmayı düşünüyorum geceleri de çok sık uyanıp emmek istiyo yani süt yetmiyor geceleri de doymuyor 🙄