Yakar sanırım en büyük çözüm baştan alıştırmamak. bebeğim 3.5 aylık olduktan sonra hep beşiğine koydum uykusu geldiğinde kendi kendine uyumayı öğrendi. Büyüdükçe oyun oynarken uyuyakaldi. Hiç kucakta yada ayakta sallayarak uyutmadim şuan 17 aylık hala kendi uyur. Mesela karşı komşumun oğlu 3.5 yaşında malesef hala ayakta sallayarak uyutuyor. Çocuk başka türlü uyumuyor hatta bazen gece uykudan uyanıp anne beni salla dediği oluyormuş geçen söylemişti konuşurken