merhaba..
Oğlum 21 aylik ve hala meyve yemiyo😑 pure halinde yedirebiliyorum ya da hazır msmaları seviyo ama eline verdiğimde tiksinip atiyo, dokularından hoşlanmıyo.. ne yapabilirim? Karpuz sevmeyen bebek olur mu asla eline almaz, tadı da hoşuna gitmez😐
Aynı durumi yaşayanlar oldu mu?