Kızlar 23 ocakta Ankara tıpta doğum yaptım ve yan yatağım da Rabia adında 24 ocakta normal doğum yapan bir kız vardı 1 gün sancı çekmişti kardeşi refakatciydi hatta kaynanası da gün içinde geliyordu kardeşinin adida merveydi hatta kardeşi bana pansuman yapıyordu sezeryan doğum yaptım Adım esen annem kalmıştı yanımda Bir kızım var birde oğlum Rabia Mamak’ta oturuyor. Onunda oğlu oldu O arkadaşı arıyorum lütfen bilmiyorsanız da yorum yapın post üstte kalsın 😊 Aniden taburcu olunca numarasını alamadım soyadını da bilmiyorum sosyaledyada bulamadım 😊