Benim de prematüre olduğu için solunum sıkıntısı vardı hatta ben doğduğu an görememiştim bile direk yenidoğan doktorları cihaza bağlamıştı ama sadece 3 gün cihaza bağlı kaldı sonrasında tabi yoğunbakımda kalmaya devam ettik 16 gün prematüre diye hatta ara ara nefes alamıyordu beslenmeden sonra ama iyi ki de kalmış diyorum o zamanlar çok üzülüyorsun ama sağlıklı olunca şükrediyorsun üzülme canım 🙏🏻